בחינת צרכים מעמיקה - שירות הCRM של SubK

רוצים לחסוך המון כסף וכאב ראש בהטמעת מערכת CRM בעסק? השקיעו ככל האפשר בתכנון ובאפיון

לנוחיותכם, יצרתי טופס אשר לפיו נוכל לאפיין את צרכי העסק העיקריים בפשטות.

טופס אפיון צרכים ראשוני - SubK




פרט עד כמה שאפשר בנוגע למבנה התפקידים של העובדים, הסוכנים והמנהלים בעסק, כמו עץ שורשים רק קצר יותר.
כל עסק מוכר משהו, אם זה שירות (לעסקים או ללקוחות פרטיים) או מוצרים (מסוגים שונים או מספקים שונים)
אז מיהם לקוחותיך והאם תוכל לפרט אודותיהם, מה שתוכל, זה טוב.
מהיכן מגיעים לקוחותיך? מי פונה אליך? למשל: מהאינטרנט (בעיקר מגוגל ומפייסבוק, קצת מהאתר), מסוכני שטח, מפה לאוזן, מהעיתונים, עוברים ושבים, שיתופיי פעולה, כנסים וכדומה.
כלומר, החל מנקודת המגע הראשונית של הלקוח עם העסק, האם ישנם תהליכי מכירה מסויימים (או רצויים) אשר תוכל להגדיר בצורה מסודרת?
לקוח החליט שהוא סוגר עסקה, אישר את העבודה, אישר את התשלום, רוצה להתקדם. מה קורה עכשיו? מהו התהליך אותו הוא עובר עד להיותו לקוח משלם מן המניין.
זהו, הלקוח החליט לסגור עסקה ושילם, מה קורה מכאן בעצם, מהם דרכי הטיפול בלקוח, התהליכים אותו הוא והעסק עוברים על מנת להוציא את העסקה, הפרויקט, ההסכם או השירות, לפועל?
תוכל לתאר את כל השלבים שמתרחשים מרגע שהלקוח הביע עניין לראשונה ועד שהוא סוגר עסקה ומצטרף לקהל הלקוחות המרוצים או לחילופין, מה קורה איתו אם הוא לא מעוניין לסגור עסקה ומצטרף לרשימה של כל הלקוחות שאולי עוד יחזרו ויהיו לקוחות שלך בעתיד?
אם זה אתר אינטרנט, עמודי נחיתה, דיוור, טלפוניה בענן/קשיחה, מסופי סליקת כספים, מערכת הנהלת חשבונות, מערכת ניהול לקוחות אחרת, ספקי פרסום, שיווק, וקידום אתרים, חברות שילוח ועוד, לכל עסק יש בערך 10-40 ספקים שכאלו לכל מיני צרכים שונים - ככל שנדע יותר עליכם נוכל לחשוב על המערך ההולם ביותר.
החל משירות האימיילים של גוגל ועד למערכת ניהול משימות, מערכת שליחת SMS ללקוחות, יומן, אחסון מסמכים, תיעוד מידע וכדומה, כל דבר שהוא באינטרנט/במחשב ועוזר לך לנהל את העסק, מוזמן לספר לנו כאן, זה רק יעזור לנו להבין ולהכיר אותך ואת העסק שלך טוב יותר.
החל מדו"חות לניהול השוטף של העסק ועד לדו"חות אוטומטיים שיישלחו אלייך או לגורם אחר, בצורה ידנית, אוטומטית או לאחר פעולות מסוימות שיוגדרו, תהיה יצירתי, אנחנו אוהבים מידע ומחכים לנתח אותו.
במידה והיה לך לוח ניהול אשר מראה לך דו"ח מצב עדכני של העסק/העבודה שלך, בנוגע ללקוחות, למכירות, לטיפול בלקוחות, לכספים, לפעולות מסוימות או מידע אחר, סוכן או מנהל, כל אחד והפרטים הרלוונטיים אליו. פרט בנוגע לציפיותייך מלוח ניהול שכזה, איך הוא היה עוזר לך לעשות סדר בעבודה שלך בחיי היומיום?

אשמח לכל פידבק, הרי שעסקים זה לא מדע מדויק, כל עסק הוא עולם ומלואו. גם אני לומד מכל מפגש עם כל עסק ועסק ומתפתח ככל שהזמן והניסיון מצטבר.

ענו ברצינות על השאלות הבאות ופרטו ככל האפשר

מומלץ לקחת דף טיוטא ועט ולעשות לעצמכם סדר כך שמאחורי התשובות שבשאלות הבאות, יהיה הגיון ותאימות רבה ככל האפשר, לעסק שלכם ולשינויים שהייתם רוצים לחתור אליהם.

שאלות אלו מטרתן לחסוך לכולנו זמן רב בהיכרות לטובת הבנת הצרכים ואפיונם. דבר אשר יעזור לנו להכיר אתכם טוב יותר ולהציע את הפיתרונות שלנו בצורה מותאמת אישית.

מומלץ להציג את המצב הקיים אך ניתן לכתוב גם בנוגע למצב הרצוי.

בהצלחה!

אני זמין לשאלות במילוי הטופס

באימייל @

sales@subk.co.il

בטלפון

073-2811007
ימי א-ה בין השעות
09:00-19:00



אני מברך אתכם על הצעד וכבר יודע שאתם בדרך להצליח !